♥♥ #Gafimmers ♥♥

Isnin, 25 Mac 2013

Happy Birthday @AmaninaAzizan & @putrinurazizah2 !

Dear Blog,





Happy Birthday to You !
Happy Birthday to You !
Happy Birthday to You !
Happy Birthday to adik Amanina Azizan & adik Jijah Zul
Happy Birthday to You !

Semoga Panjang Umur ...
Dimurahkan Rezeki ...
Berjaya Dalam Bidang Yang Diceburi ...
Bahagia bersama Orang Yang Tersayang :)

Sedikit kisah tentang kedua2 adik ini .

AMANI 

Adalah seorang yang sangat comel .
Beliau tidak tinggal di MALAYSIA 
Tetapi di luar negara .
Dekat mana 
(Saya lupa pulak nama tempatnya ) 
Hehehe

Mcam mana boleh kenal dengan adik Amani ? 

Amani merupakah salah seorang peminat Akim Ahmad
Kalau dah peminat Akim Ahmad mesti beliau juga 
Tapi bezanya Amani tinggal di luar negara .

Saya juga merupakan peminat Akim Ahmad 
Dari situ kami kenal . 

Itu serba sedikit tentang AMANI yang saya boleh cakap . 

JIJAH

Seorang yang sangat comel . 
(tak bayak yang boleh diperkataan sebab baru sahaja mengenali beliau)

Mcam mana boleh kenal dengan adik Jijah? 

Jijah merupakah salah seorang peminat Akim Ahmad 
Dan semestinya beliau juga 

Saya kenal beliau di sebuah event @AkimAhmad
Di Red Box Ria, Sogo KL
Event yang diberi nama #GafimmersKaraok3m
Dari situ saya kenal adik yang bernama JIJAH.

Perbezaan AMANI dan JIJAH

  • Kedua-dua adalah adik saya 
  • Kedua - dua merupakan ahli GAFIM 
  • Kedua - dua merupakan penyokong AKIM AHMAD
  • AMANI akak tidak pernah bersua muka berbanding dengan JIJAH yang pernah bersua muka di event AKIM 
  • Kedua -dua sangat comel 
  • Dan pastinya menghormati orang  tua . 
Amani 


Jijah


*** Semoga berjaya dalam kehidupan & akhirat :) Aminnn . Ikhlas dari Kak Fatinah Zaine or Fatin


3 ulasan:

putri azizah berkata...

tq kak fatinah zaine

putri azizah berkata...

tq kak fatin

♥ Fatinah Zaine ♥ berkata...

putri azizah Welcome dik . Berapa kali nk ucapkan tq dik . Welcome

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...